Dag 2 Vasse - Emmen

18 juli 2023 - Emmen, Nederland

Heerlijk geslapen!

Ik was er ook moe genoeg voor!

Vandaag naar Emmen en wellicht een stukje verder.

Maar.... Rodi, Lisanne en de kleinkinderen blijken op een camping 5 km verderop te zijn.  Daar ga Ik even op bezoek voor ik naar Emmen ga.

Het was gezellig even op de camping te zijn en Fenne en Minte te te zien. Lekker plekje.

Maar nu dan toch op naar Emmen.

Emmen blijkt toch verder weg te liggen.. En de routeplanner heeft wel een mooie tocht gepland maar hoezo via Coevorden?? Dat lijkt mij toch wel een stuk om?!?  Ik heb nog gekeken voor eenderde route maar dat is niet zo simpel zonder laptop. En dieheb ik niet mee... Het kost meer tijd om als maar op de kaart te kijken en er niet goed uit te komen, dan wanneer ik gewoon maar de route volg. Eerst stukje door bos, heerlijk met schaduw en een stuk door Duitsland. Dan langs velden met graan, maïs of aardappelen. Dan Coevorden en nu bijna in Emmen. Mijn billen zijn het zat, dus eerst maar naar Emmen.

Nu dat is gelukt!

Ik ben in Emmen, daar boodschappen gedaan en nu op een camping. En wat voor camping. Het heet een mini camping, maar het is een grappige camping. Met slaapkarretjes, 2 yurts, allemaal kleine plekjes waar je er een van mag uitkiezen. Onbeperkt douchen, een keukentje met koelkast en een overdekt terrasje met stopcontact en stoelen. En dat alles voor 10 euro.

Heerlijke route veel door bos en 73km gefietst. Emmen is toch verder weg dan ik dacht...

1. Hanny:
    18 juli 2023
    Heb je nog wat van Coevorden gezien? Zo'n leuke plaats. De gang zit er in dus verder trappen maar. Duim voor mooi fietsweer.
  2. Brigitte:
    19 juli 2023
    De route liep door Coevorden heen, dus ik heb er wel een stukje van gezien. Zag er inderdaad uit als een leuk stadje.
  3. Olga Mos:
    18 juli 2023
    Zo weer een stukje verder top hoor en wat een leuke camping en waar ga je in slapen.
    succes voor morgen groetjes xxx
  4. Leny Whittaker:
    19 juli 2023
    Petje af voor jou Brigitte! dat zijn weer aardig wat kilometers.
    Mazzel dat je nog even bij Rodi, Lisanne en de kleinkinders op hun camping langs kon gaan...
    En wat een leuke foto's maakte je van de camping: heb je in dat slaapkarretje geslapen? zo ja: hoe was dat? Heeft wel wat weg van een ouderwetse bedstee :-)
  5. Brigitte:
    19 juli 2023
    Nee, ik heb gewoon in mijn tentje geslapen hoor.